Politica de retur
Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice (care poate fi accesata aici ) poti sa returnezi produsele achizitionate, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului. Produsele personalizate la cerere conform comenzii realizate de client, sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevazut la art. 9-15 din OUG 34/2014 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale.
Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a intrat in posesia fizica a produsului. In cazul solicitarii unui produs care este mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret. In cazul solicitarii unui produs mai ieftin, diferenta de pret nu va fi returnata. In toate cazurile returnarii sau inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare sau inlocuire vor fi suportate de catre Cumparator.
Cumparatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz iar Vanzatorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.
Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ.
Pasii/ conditiile de retur sunt urmatorii:
– Contacteaza-ne la adresa contact@tipiti.ro pentru a ne informa de retur oferind urmatoarele informatii: numele tau, numarul comenzii si contul IBAN bancar in care doresti rambursarea banilor.
– Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid. Pentru a returna un produs puteti alege orice firma de curierat doriti important este sa trimiti comanda cu numar de urmarire a livrarii. Produsul returnat se trimite la adresa comunicata de noi in e-mailul de raspuns la instiintarea ta de retur, impreuna cu toate documentele care l-au insotit.
– Produsele returnate trebuie sa fie in starea in care au fost livrate de noi, sa nu fie spalate. Produsul trebuie trimis impreuna cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre Vanzator (ex: etichetele sa nu fie rupte sau taiate, produsul sa nu fie folosit, etc). In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa pentru aducerea produselor la stare de vandabilitate. Daca in coletul de la noi ai primit un cadou si acesta trebuie returnat.
– Ne rezervam dreptul de a scadea din suma rambursata contravaloarea diminuarii produselor respective sau contravaloarea timpului necesar pentru a aduce produsele returnate in stadiul standard pentru o noua livrare catre un alt client, daca se indeplineste cel putin una din conditiile de mai jos:
a. valoarea produselor a fost diminuata din cauza modului in care Cumparatorul le-a manipulat sau folosit
b. este nevoie sa alocam timp suplimentar pentru a aduce produsele returnate in stadiul standard pentru o noua livrare.
– Daca Cumparatorul doreste restituirea sumei achitate pentru unul sau mai multe produse, Vanzatorul va efectua transferul sumelor in contul specificat pe adresa de email tipitistore@gmail.com, numai dupa primirea produsului / produselor de la Cumparator, in termen de 14 zile calendaristice. Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial.
– Daca am incurcat produsul pe care ti l-am expediat, nu vei plati taxa de transport catre noi.
– Din nefericire, in ciuda eforturilor noastre, ocazional produsele sunt deteriorate pe parcursul transportului. Daca observi ca un produs este deteriorate cand iti este livrat, te rugam sa ne contactezi in maxim doua zile de la livrare cu poze clare care arata stricaciunea. Te rugam sa pozezi de asemenea si cutia. Tipul de remediere pe care il putem oferi va depinde de circumstante. Putem aranja inlocuirea produsului sau iti putem oferi ramburs integral sau partial. Din nefericire, exista si situatii cu bunuri deteriorate in afara traseului parcurs de curier de la noi la tine, asa ca mai jos expunem cateva informatii importante.
Drepturile noastre: Ne rezervam dreptul de a refuza o restituire a pretului de achizitie unde deterioarea aratata pare a fi in urma folosirii necorespunzatoare sau in urma lipsei de grija rezonabila in folosire.
Exemple de actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produselor returnate sau la pierderea dreptului de retur:
– murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu orice element extern;
– zgarierea, indoirea, ruperea elementelor de sustinere;
– ruperea, agatarea produselor;
– decolorarea produselor;
– spalarea produselor.
Lista de mai sus contine cele mai importante actiuni neacceptate. Alte actiuni care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau la pierderea dreptului de retur si care nu sunt cuprinse mai sus se vor analiza la momentul aparitiei lor. De asemenea, urmele de uzura sau accesoriile lipsa duc la diminuarea valorii produsului returnat
Referinte pentru diminuarea valorii ce va fi returnata:
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, rupturi, indoituri, fisuri, etc.) se diminueaza cu minim 15% din prețul de cumparare – reprezentand costurile de igienizare, cosmetizare, inlocuire a eventualelor elemente deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea elementelor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare, reparare si igienizare.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud, etc.), ambalajul original lipsa sau incomplet se diminueaza cu 0.5% din pretul de cumparare.
In cazul in care Produsul returnat are si urme de uzura si ambalajul original deteriorat sau incomplet, valorile de mai sus se cumuleaza corespunzator.